logo
 



Egy vállalatirányítási rendszer legfontosabb tulajdonságai - 4. Legyen megfelelő támogatása

Cikkünk rávilágít arra, hogy miért elengedhetetlen a support egy vállalatirányítási rendszer életében, valamint, hogy mit is érthetünk támogatás alatt.


Fontos szem előtt tartani, hogy vállalatirányítási rendszert hosszú távra, 5-7 vagy akár több évre választanak a cégek. Ha mérlegelni kell a különböző tényezők fontosságát a döntéshozatali folyamatban, akkor általában nem a támogatás és az ügyfélszolgálat megléte az elsődleges szempont. Cikkünk rávilágít arra, hogy miért elengedhetetlen a support egy vállalatirányítási rendszer életében, valamint, hogy mit is érthetünk támogatás alatt.

Körültekintés = megfelelő támogatás!

Feltételezzük, hogy a bevezetést követő néhány éven belül senki nem szeretne új rendszerre áttérni, azonban erre könnyen sor kerülhet, amennyiben a vállalatirányítási rendszerünket fejlesztő cég megszűnt, vagy felmerülő problémáinkat nem tudja megfelelően orvosolni. "7+1 tipp, hogy jól válasszuk ki ügyviteli rendszerünket" című blogcikkünkben már utaltunk arra, hogy érdemes elkerülni az 1 fős, testreszabott ügyviteli megoldásokat kínáló cégeket. Legjobb, ha több éves tapasztalattal rendelkező magyar céget választunk, aki üzletszerűen foglalkozik ERP rendszerekkel és szakszerű támogatást tud nyújtani a bevezetés szakaszától egészen a hosszú távú partneri kapcsolatig.

Milyen az ideális támogatás?

Alaposan járjunk utána, hogy milyen plusz támogatást nyújt az adott ERP-t fejlesztő cég, és mindenképpen vizsgáljuk meg, hogy az alábbi szolgáltatásokat milyen minőségben kínálják.

Bevezetés szakasza

A bevezetést támogató szolgáltatások köre: bevezetés, testreszabás, oktatás és szükség esetén adatmigráció. Bevezetés alatt a felhasználók rögzítését és a jogosultságkezelés kiosztását értjük. A testreszabáshoz kapcsolódik a bizonylatok megjelenítésének kialakítása, a marketingelemek megjelenítése, stb. Az oktatás általánosságban kisebb csoportban zajlik, amelyekbe érdemes bevonni a szakmai területek kijelölt felhasználóit is.

Bevezetés utáni szakasz

Jó esetben az együttműködés nem ér véget a vállalatirányítási rendszer bevezetésével, hanem az ERP fejlesztő cég folyamatosan támogatja az ügyfelet a rendszer napi használata során.

A bevezetés után nyújtott szolgáltatások köre: verziókövetés, jogszabálykövetés, helpdesk szolgáltatás, oktatóanyagok/útmutatók/ az új funkciók használatáról, felhasználói kézikönyv.

Verziókövetés: Ahhoz, hogy vállalatirányítási rendszerünk a bevezetést követően is naprakész maradjon, időközönként érkeznek szoftver frissítések, javítások, amik tartalmazzák az ERP új funkcióit.

Jogszabálykövetés: Egy ideális ERP rendszert a folyamatosan változó jogszabályi környezetben is zökkenőmentesen lehet használni úgy, hogy az megfeleljen a NAV előírásainak. A jogszabályváltozások moduláris, illetve funkcionális változásokat eredményezhetnek, amelyekre a partnereket minél jobban fel kell készíteni.

Helpdesk szolgáltatás: Felmerülő kérdés, kérés, panasz esetén alapvető elvárás, hogy a bejelentett igényeket vagy hibákat az ügyfélszolgálat a lehető leggyorsabban kivizsgálja, szükség esetén szakértők bevonásával. Emellett fontos a hibajegykezelő szoftver, amely segítségével minden hiba és panasz státusza könnyedén nyomon követhető, közvetlen kommunikációt biztosít a fejlesztőkkel.

Oktatóanyagok: Az új verzióban található változásokról jó esetben oktatóanyagok, oktatóvideók is készülnek, amelyek pontosan bemutatják, hogy mik az újdonságok, és hogy mit hogyan kell használni. A kézikönyv leírása mellett ezek a demók segítik a felhasználókat.

Egy kis körültekintéssel, megfelelő ERP fejlesztő cég kiválasztásával vállalatirányítási rendszerünk mellé olyan támogatást kaphatunk, amely elégedettségünk és hosszú távú együttműködésünk alapja lesz.

2021. 04. 02.



Az Europroof vállalatirányítási rendszert egy előzetes felmérés és egy részletes specifikáció készítés után az Ön vállalatának igényeire szabjuk.

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, vegye fel velünk a kapcsolatot, minden felmerülő kérdésére válaszolunk!

 

Forduljon hozzánk bizalommal!

Legutóbbi bejegyzések

2022. 05. 10.
Miért hasznos egy vállalatirányítási rendszer 2022-ben?
Miért hasznos egy vállalatirányítási rendszer 2022-ben?

Az ERP-k, azaz az integrált vállalatirányitási rendszerek évtizedek óta a vállalati kultúra részei, ám egy modern megoldás értékét épp az mutatja meg, hogy folyamatosan változik, fejlődik, így minden felmerülő igényre biztosít megnyugtató megoldást.

2022. 05. 04.
Miért elengedhetetlen a digitalizáció egy sikeres vállalkozás építéséhez?
Miért elengedhetetlen a digitalizáció egy sikeres vállalkozás építéséhez?

A koronavírus-járvány következményei végérvényesen megmutatták, amit évek óta tudni lehetett: digitalizáció, online jelenlét és adattudomány nélkül képtelenség hosszú távon sikeres vállalkozást építeni 2022-ben.

2022. 05. 02.
A kulcsszó a válságkezelés, avagy a Covid19 hatásai a hazai vállalkozásokra
A kulcsszó a válságkezelés, avagy a Covid19 hatásai a hazai vállalkozásokra

Bezárások, látványos kereslethiány, bizonytalanság, illetve ezekre reagáló átgondolt, intenzív válságkezelés – ez jellemezte a hazai vállalkozásokat a koronavírus-járvány által uralt utóbbi időszakban. Összefoglaltuk, mi okozta a legnagyobb gondot a piaci szereplőknek.