Az Europroof Premium új verziójában elérhetővé vált az OSS-el érintett értékesítési ügyletek kezelése.
A 2021. július 1-jétől működő OSS-rendszer, vagyis a One Stop Shop – Egyablakos Rendszer olyan adózóknak kínál egyszerű, hatékony elektronikus ügyintézési lehetőséget a Közösség más tagállamában esedékes hozzáadottérték-adó bevallására és megfizetésére, akik:
Az OSS-rendszer a 2015 óta működő MOSS, azaz a Mini One Stop Shop – Mini Egyablakos Rendszer utódja, kibővített adózói és ügyleti körrel.
Az Europroof Premium legújabb verziójában elérhetővé vált az OSS-el érintett értékesítési ügyletek. Ez a fejlesztés azon ügyfeleinknek jó megoldás, akiknek pl.: vannak megrendeléseik EU-s magánszemélyektől. A rendszerünk segítségével nem kell feleslegesen a NAV felé adatot szolgáltatni, és ezen megrendelőiket egy egyszerű jelöléssel rögzíthetik a partnertörzsbe, valamit az adott ország ÁFA kulcsai is menthetőek.
Az OSS funkciója külön modulként illeszthető az Europroof Premium rendszeréhez, ha szeretne ajánlatot kérni, vagy további kérdése van, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a support@europroof.hu e-mail címen!